Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

71.Κρυφές λεσβίες, παντρεμένες



-«Στα 43 μου μπορώ πλέον να ομολογήσω στον εαυτό μου πως είμαι λεσβία. Είμαι παντρεμένη κι έχω μία κόρη . Οι σεξουαλικές επαφές από την αρχή ήταν για μένα καθήκον. Δεν ένιωσα ποτέ πάθος ή απόλαυση. Αντίθετα με τη φαντασία μου πολλές φορές κάνω έρωτα με γυναίκες , χωρίς όμως να έχω βρει το θάρρος να κάνω κάτι με κάποια. Δεν θέλω να χαλάσω το γάμο μου. Ο άντρας μου είναι υπέροχος σύζυγος και πατέρας».

-«Εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο κατάφερα να πείσω τον εαυτό μου
να κάνει αυτό που πραγματικά θέλει, να παραδεχτεί επιτέλους αυτό που είναι.
Ήμουν παντρεμένη και χώρισα, ευτυχώς χωρίς παιδιά. Έχω σχέση με μια κοπέλα
και πρώτη φορά ανακαλύπτω τον έρωτα και το πως πρέπει να είναι επιτέλους τα πράγματα».

Είναι οι εξομολογήσεις δυο γυναικών που μου έστειλαν email. Πολύ ευγενικές κι οι δύο αναγνώστριες, απλά μου έστειλαν ανώνυμα τις εμπειρίες τους. Δυο διαφορετικές προσωπικότητες , δυο διαφορετικές συμπεριφορές , δυο Ελληνίδες λεσβίες , που παντρεύτηκαν.

Δεν μπαίνω στη λογική να κρίνω ή να δώσω συμβουλές . Ούτε έφτιαξα αυτό το μπλογκ για τέτοιο σκοπό. Δεν έχω και τις γνώσεις άλλωστε. Πιστεύω πως μόνο άνθρωποι με ειδίκευση, μπορούν να δίνουν κατευθύνσεις. Ευχήθηκα και στις δυο να είναι καλά , να ζουν όμορφα και χωρίς φόβο. Εξάλλου και οι δυο έχουν κάνει τις επιλογές τους. Φυσικά χαίρομαι για τη δεύτερη, γιατί ακολούθησε τη φύση της .

Ο λόγος που δημοσιοποιώ μέρος των επιστολών, είναι γιατί πιστεύω πως χιλιάδες γυναίκες –ειδικά στην επαρχία-βρίσκονται ή βρέθηκαν στη θέση τους κι ίσως κάποιες δουν την αντανάκλαση του εαυτού τους σ’ αυτά τα γράμματα. Χιλιάδες κορίτσια ακόμη και σήμερα ,που ενώ μπορούν να γνωρίσουν άλλες κοπέλες , να αποκτήσουν εμπειρίες , να ερωτευτούν και να ζήσουν με το ταίρι τους , προτιμούν να υποταχθούν στη λογική της παντρειάς.

Πολλοί οι λόγοι: Άλλες για να κλείσουν  στόματα, άλλες γιατί φοβούνται τη μοναξιά , άλλες γιατί απογοητεύτηκαν από την αρχική εμπειρία , άλλες γιατί έχουν επηρεαστεί από τα στερεότυπα. Υπάρχουν και πολλές που προτιμούν τη διπλή ζωή για τον κλασικό λόγο περί πίτας αδάγκωτης και σκύλου χορτάτου. Καθεμία κάνει τις επιλογές της.

Περπατώντας  με μια φίλη στους δρόμους της πόλης μου πριν λίγο καιρό συναντήσαμε μια συναδέλφισσά της. Μου έκανε κλικ ως «hidden μπιφτεκού» αλλά μιλούσε για άντρα και παιδιά  κι είπα μέσα μου πως λάθεψα.  Κάποια στιγμή πέρασε από μπροστά μας μια νέα γυναίκα , ψηλή, με τζιν, καρό πουκάμισο και κοντό μαλλί . Έπαιζε λυσσασμένα το μάτι της παντρεμένης. «Δε μοιάζει με την Ηρώ αυτή;» ρώτησε. Βεβαιώθηκα. Δε λάθεψα…όχι μόνο είναι λεσβία μα της άρεσαν κι οι soft butch. Μετά βίας κρατήθηκα να τη ρωτήσω αν της αρέσει  και η Rachel Maddow ...αλλά είπα μόνο «Τι κρίμα…»

Αυτή την έκφραση δεν χρησιμοποιούν κάποιοι  straight άντρες, όταν μια ωραία κοπέλα λέει πως προτιμά τις γυναίκες; "Τι κρίμα…"

5 σχόλια:

Movie Lover είπε...

Δε θέλω να φανώ απαισιόδοξη, αλλά προβλέπω ότι και η γενιά μου του 1990 καθώς και η επόμενη γενιά του 2000 θα βλέπει τέτοια φαινόμενα. Είμαστε τρισάθλια χώρα σε όποιο τομέα κι αν μας εξετάσεις.

Ανώνυμος είπε...

Ναι μωρε, τί κρίμα...εγώ πάλι λέω να γίνουμε όλοι ομοφυλόφιλοι και να αναπαραγόμαστε εργαστηριακά κατά παραγγελία...οτι κατά πάσα πιθανότητα η βίωση λάθος εμπειριών με τα λάθος άτομα οδήγησε στο βεβιασμένπ συμπέρασμα τις εν λόγω κυρίες οτι δήθεν έχουν άλλο γενετήσιο προσανατολισμο (αλλιώς δήθεν δεν "εξηγούνταν" οι προσλαμβάνουσές τους) δεν σας περνάει απ το "μυαλό", γιατί δεν υπηρετεί την σκοπιμότητα της ψευδοεπιχειρηματολογίας σας...εξάλλου βλέπουμε τον ολοταχή δρόμο προς τον κατήφορο, την κοινωνική αποσάρθρωση και την ΣΙΓΟΥΡΗ ισλαμοποιηση των δυτικων κοινωνιων που προμοτάρουν εξίσου τέτοια "πρότυπα" εις βαρος της διαφυλικής προσέγγισης και της γεφύρωσης των εύλογων ψυχοσωματικών χασμάτων που εμφανίζουν τα δύο φύλα...ίσως την παραδειγματική τους αποτυχία να κατακτήσουν τον διαφορετικό στο φύλο άνθρωπο κ την εύκολη διαφυγή στην σεξουαλική ομοιοτυπία, την εκθειάζετε ως "ανακάλυψη της απόλυτης αλήθειας" και ως δήθεν "κατάκτηση", αποφεύγοντας να δείτε κατάματα την μία κ μόνη πραγματικότητα...αποτύχατε κυρίες μου, αποτύχατε...και αν είχε αποτύχει ομοίως η μανούλα σας κάποτε, τότε δεν θα υπήρχατε ΚΑΝ σ αυτο τον κοσμο για να γραφετε εκλογικευμενες ψευδοφιλοσοφίστικες μπαρούφες...δικαιωμα σας να ζησετε οπως επιθυμειτε, μην εξιδανικευετε ομως και μηκ ιδεολογικοποιειτε την οποια προσωπικη σας επιλογη προσηλυτιζοντας αλλα αδιαπλαστα μυαλα...τελος...

Ανώνυμος είπε...

Το καλύτερο θα ήταν να είμασταν όλες γυναικες για να γλιτώναμε απο κάτι βλάκες σαν και σένα...Γιατί ανησυχείς που θα ισλαμοποιηθει η Ευρώπη;Αφού μισογύνηδες και φασιστες είναι κι αυτοί.Αφου δεν θέλεις να προσηλυτιστές όπως λες γιατί μπήκες σε αυτό το blog? Τραβάτε με κι ας κλαίω...

Ανώνυμος είπε...

κακό δεν είναι να έχει μια κοπέλα σχέση με κάποια άλλη
αν ξέρει να είναι σοβαρή να μη δίνει στόχο
ελευθερία έχουμε

εμένα η μαδερ μου είχε σχε σήμερα και έχει με κοπέλες

Ανώνυμος είπε...

πρέπει να έχουμε ανοιχτά μυαλά σε όλα και για όλα

εγώ όπως είπα και πριν δεν είχα θέμα ποτες για την μαδερ μου

κάνω διάλογο με οποθόνη φίλο η φίλη