Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

14. λεσβία στο κομμωτήριο

πόνημα που λείπει από τη βιβλιοθήκη μου
Οι χώροι ,όπου στερεοτυπικά οι γυναίκες βγάζουν τα εσώψυχά τους , είναι από τους αγαπημένους μου. Λατρεύω  για παράδειγμα τους διαλόγους  γυναικών στο κομμωτήριο.  Ελάχιστα είναι τα στοιχεία αυτολογοκρισίας  στις κουβέντες τους. Εκτονώνονται μιλώντας για τα πάντα. Τα  πιπεράτα αστεία  άφθονα , η επικαιρότητα  εξετάζεται παράλληλα με τις βαφές , τα  σεξουαλικά υπονοούμενα συνδυάζονται με μαγειρική , η οικονομική κατάσταση παντρεύεται με ανησυχίες για  λευκές τρίχες που πλήθυναν…Αχ αυτές οι λευκές τρίχες! Αυτό είναι  θέμα ανεξάντλητο, όταν τεθεί επί τάπητος. Έχω ακούσει ίσαμε δέκα τρόπους ,για να καλύπτονται. Και δεν μιλάμε  μόνον για λευκές της κεφαλής! Το τι τραβάει το μουνί, που τόλμησε να ωριμάσει, ξεπερνά κάθε φαντασία!Ήμουν στο κομμωτήριο  της γειτονιάς το Σάββατο με  str8 φίλη . Μαζί με την κομμώτρια και τη βοηθό της εφτά γυναίκες συνολικά . Αν είχα  κασετοφωνάκι  και απομαγνητοφωνούσα επακριβώς τους διαλόγους που διεμείφθησαν , οι λάτρεις του Υπερρεαλισμού θα είχαν σκίσει το μανιφέστο του Μπρετόν.
-          Μας πέθανε η εφορία ! 800 ευρώ για ένα σπίτι κι ένα αμάξι.
-          Το κόκκινο θα είναι πάλι trendy και για το 2014.
-          Κορίτσια, χρησιμοποιείτε χαλάουα ή ξυραφάκι για το μπικίνι;
-          Εγώ είχα μηδενική δήλωση . Κόκκινο σε ανταύγειες ή όλο το μαλλί;  
-          Δεν τα ξαναβάφω κόκκινα! Δοκίμασε αποτριχωτικό spray για το μπικίνι.
-          Εγώ το ξυρίζω όλο κι ησύχασα! Γιατί 800 ευρώ , καλέ; Πολλά είναι.
-          Θα αργήσουμε; Θέλω να μαγειρέψω γεμιστά. Είναι άχαρο ξυρισμένο εντελώς.
-           Γεμιστά με κιμά; Ναι, 800 έβγαλε ο λογιστής. Δεν αγριεύει όταν το ξυρίζεις;
-          Η κόρη μου το ξυρίζει ,γιατί είναι αθλήτρια! Γιατί μηδενική δήλωση εσύ;
-          Πάντα με κιμά. Α, όχι ,  βάζεις body lotion  κι είναι απαλό. 
 «Δεν περιγράφω άλλο! » , που έλεγε κι ο Χελάκης στο Euro . Οκ , απολαμβάνω να ακούω γυναίκες ,αλλά έχει και όρια η τιποτολογία κομμωτηρίου. Κάποια στιγμή η κομμώτρια μου προτείνει : «Θες να σου φτιάξω και τα νύχια;» Εκεί ήταν που γέλασα  ολόκαρδα πολύ , χωρίς καμία να καταλάβει το λόγο,  γιατί θυμήθηκα ένα παλιό σύντομο ανέκδοτο. 
-          What do you call a lesbian with long fingernails?
      -          Single!

Δεν υπάρχουν σχόλια: